Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Περιήγηση στην Ελλάδα. ..

Το πόσο αγαπω να κάνω ταξίδια δε λέγεται. Πάντα με τους μαθητές μου έχω να ανταλλάσσω εμπειρίες και αναμνήσεις από τις ομορφιές της Ελλάδας και γενικά των ταξιδιών μας. Όμως δεν είναι για όλους εύκολο να γνωρίσουν πολλά μέρη . Στο μάθημα της Γεωγραφίας στην Ε Δημοτικού κάναμε ταξίδι εικονικό στην Ελλάδα. Πώς;   Κάνοντας μια μικρή έκθεση στην τάξη με πληροφορίες, αντικείμενα,  σουβενίρ και καθετί που σχετιζόταν με κάθε νομό της πατρίδας μας.
Το ίδιο είχα κάνει και παλαιότερα σε Δ δημοτικού στο μάθημα της Μελέτης Περιβαλλοντος.
Στην περιήγηση μας αυτή αναλύουμε κάθε γεωγραφικό διαμερίσμα συμβουλευομενοι τους χάρτες μας , εκτός από νόμους και πρωτεύουσες , ψάχνουμε και τα ποτάμια , όρη , λίμνες της περιοχής. Αλλά και τα προϊόντα,  αναζητούμε φωτογραφίες,  σουβενίρ,  καθετί που θα μας φανεί χρήσιμο.

Από τις φωτογραφίες θα καταλάβετε πως τα μαθητουδια μου όλα συνεργαστηκαν  και κάθε φορά χάζευαν στα διαλείμματα την εκθεσή μας καλώντας και τους μαθητές των άλλων τάξεων να επισκευτουν.
Η ιδέα της έκθεσης θα φαινόταν χρήσιμη και στην ΣΤ για τις  ηπείρους της γης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τετράδιο Σφαιρικής Γνώσης- Άντονι Γκαουντί

Σε ευρωπαϊκή πόλη έζησα  τη λάτρεψα, την έχτισα.  Όμως τη ζωή μου έχασα  έξω απ'τ' άριστούργημά μου.  Σαν πας στην πόλη αυτή εσύ,  π...